7 Mart 2016 Pazartesi

EFENDİM!

Son marka gülüşlerim var efendim!
İhanetiniz ile onları ucuzlatamazsınız!
Elmas pahasındaki gözlerimden üç kuruşluk sözleriniz ile
Yaşlar akıtamazsınız efendim!
Bin yıl toprak altında kalıp fosilleşseniz de,
Kömürden başka maden olamazsınız efendim!
Siz diyorum efendim
Yoksa Podzol topraklarındaki verimliliği yutan bakteri misiniz?
Tabanlarınız da mantar tutmuş efendim!
Değdirmeyin ayaklarınızı geçeceğim yerlerden
Duruşum asildir efendim giremezsiniz çerçeveme!
Zaman gizli kapaklı sandıklarınızdan sancılar içinde kıvranıyor efendim
Koşun haber verin Takvim Ebe'ye!
Saatler, nefes aldığınız yerlerde bile hızla kaçıyor efendim!
Göbek bağınızı diyorum efendim, akrep kıskacı ile mi kestiniz?
Usulca yanıma sokulup sinsi zehirinizi nasıl da boşaltabildiniz nefesime!
Anlatın efendim anlatın!
YAZAN : EMİNE ALTAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder